Pridali ste do košíka položku
Dokončiť nákup
VÁŠ NÁKUP
V košíku máte 0 ks
Celkom 0,00 €
Filter produktov
Filter je aktívny

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY - FAQ


Ako sa nakupuje na maniashop.sk?

Nákup na stránkach je jednoduchý. Vyberte si model, ktorý sa Vám páči. Vložte si ho do košíka. Dokončite nákup (poštovné je zadarmo) a už len počkajte na kuriéra (poštára) s Vaším balíkom.

 
Ako môžem vrátiť zakúpený tovar?

Ničoho sa nebojte, v prípade, že Vám vybrané a zakúpené okuliare nesadnú, zadarmo Vám ich vymeníme. Peniaze Vám vrátime, ak nám pošlete nepoškodený tovar v pôvodnom obale späť do 14 dní.

Urobíte to tak, že vyplníte reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej stránke a vyplnený ho pošlete späť spolu s nepoškodeným tovarom na našu adresu. Na formulári uveďte, čo chcete so zakúpeným tovarom urobiť – vrátiť, vymeniť, vyreklamovať. Výmenu môžete zrealizovať aj v ktorejkoľvek z predajní Optika MANIA na Slovensku (potrebné je predložiť doklad o nákupe cez e-shop – faktúru). 

 
Ako môžem zaplatiť?

Prijímame platby na dobierku. Vyberte si však formu dopravy, ktorá Vám najlepšie vyhovuje.
 

Môže sa po dokončení objednávka ešte zmeniť?

Samozrejme, zavolajte nám na telefónne čísla alebo napíšte email a radi Vašu objednávku zmeníme.
 

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Kompletnú ponuku tovaru máme na sklade, preto doručenie tovaru garantujeme maximálne do 7 pracovných dní.
 

Musí sa tovar doručiť len na domácu adresu?

Tovar doručujeme kuriérskou službou a Slovenskou poštou, obe formy dodania Vám tovar doručia na ľubovoľnú adresu. Čiže, ak ste počas pracovných dní od 8,00 – 17,00 hod. v práci alebo niekde inde ako doma, nechajte si tovar doručiť na toto miesto. Kuriér Vás ľahšie nájde a Vy budete mať svoj tovar čo najskôr u seba.
 

Koľko stojí poštovné?

Poštovné za dodanie tovaru objednaného na našej stránke nezaplatíte ani CENT v prípade, že zvolená doprava bude Slovenskou poštou - dobierka a objednávka dosiahne hodnotu 20 EUR. 
V prípade, že Vaša objednávka nedosahuje hodnotu 40 EUR a zvolíte si dopravu kuriérom DPD, zaplatíte za ňu 4,80 EUR.
Poštovné pri objednávke v hodnote nad 40 EUR je ZADARMO, je jedno, aký spôsob dopravy si zvolíte.
Poplatok za poštovné pri výmene či vrátení tovaru si uhrádza objednávateľ – teda Vy.
 

Je možný osobný odber?

Osobný odber nie je možný.


Je možné zakúpené okuliare vymeniť za iné?


Samozrejme, v každej kamennej predajni (viď časť "Predajne") si môžete zakúpený tovar vymeniť za iný. Je potrebné si so sebou priniesť len doklad o zaplatení tovaru (faktúru) a nepoškodený tovar v pôvodnom balení tak, ako bol doručený. Táto služba je na celom Slovensku bezplatná.
 

Ako poslať zakúpený tovar späť?

Zabaľte tovar a pošlite ho späť poštou alebo kuriérom na našu adresu


ODPOVEDE NA OTÁZKY OHĽADOM ZLOŽENIA A OCHRANNÝCH PRVKOV OKULIAROV NÁJDETE V SEKCII PORADŇA.

Nahor